Zápis ze schůze výboru Společenství Hůrka I konané dne 08.09.2009
Přítomni:
SVJ Hůrka I.: Ing. Petr Šimr
Ing. Arch. Petr Bašta
Mgr. Linda Votrubová
Ing. Jiří Cejp
Správní firma CENTRA a. s. Šárka Šturmová – manažer správy
1. Technicko-ekonomické studie energetických úspor
Výbor obdržel studii od Ateliéru Dektrade dne 13.08.2009. Studie byla doplněna o další srovnávací tabulky.
Ing. Bašta připraví technicko ekonomické vyhodnocení studie jako podklad k diskuzi a k rozhodnutí shromáždění vlastníků.
Mgr. Votrubová ve spolupráci s AK Červená a Krejčí zajistí právní stanovisko k hlasování o realizaci energetických úspor a financování. Bylo vyžádáno stanovisko.
Manažer správy požádá o příslib dodávky plynu Pražskou plynárenskou na cca 115tis.m3/rok. Žádost bude podána dne 11.09.2009.
Ing. Šimr požádá o vyjádření banky k možnosti poskytnutí úvěru financování energetických úspor. Úkol trvá.
2. Otázka neuhrazených pohledávek SVJ Hůrka I vůči Hůrka II
Obvodní soud pro Prahu 5 vydal platební rozkaz na zaplacení dlužné částky včetně příslušenství s datem 16.04.2009. Hůrka II podala odpor a bude probíhat řádné soudní řízení. Trvá.
3. Okna – zástupce firmy poskytl tabulku s přehledem neodstraněných závad. Přes upomínky manažer správy firma Okenní servis neprovedla všechny požadované opravy. Pokud firma nedokončí požadované práce, nebude jí uhrazena paušální platby za výjezdy.
4. Plán oprav a údržby pro rok 2008-2009
a) Oprava teras: dne 03.09.2009 proběhl kontrolní den a bylo dohodnuto, že Dynape provede výměnu všech skel mezi terasami v kvalitnějším provedení ( zabroušené hrany, pevnější a pružnější úchyty ), současně s dokončením montáže mřížek a drobných úprav dlažby v termínu postupně do konce září 2009.
b) Atrium: Výbor podepsal smlouvu s firmou Dynape, stavba probíhá, průběžně byla upřesňována projektová dokumentace a byly vybrány povrchové úpravy. Výbor rozšíří práce na atriu o výměnu zarostlé ležaté dešťové kanalizace pod stropem v 1.PP.
c) Vjezd do garáže: Výbor má k dispozici nabídku firmy Dynape, firma AZ-profil požádala o prodloužení termínu. Stav trvá.
d) Kamerový systém: běží ve zkušebním provozu na zodpovědnost dodavatele, oficiální předání bylo posunuto na žádost dodavatele na polovinu září. Trvá.
e) Rekonstrukce systému osvětlení garáže: byly provedeny úpravy v 1.PP, konkrétně bylo instalováno trvalé osvětlení o výkonu 60W. Hlavní vypínač a vypínače v jednotlivých sekcích byly vyměněny za časové spínače. Do konce srpna proběhne zkušební režim, zaměřený na pohodlí a komfort užívání, vhodnost pro provoz kamer a úspory energie.Předpokládaná realizace v 2.PP je v průběhu září.
5. Stížnost na zápach z kuchyně z vchodu 2562 i 2563: informace, že odborníka na VZT objedná p. Švajda byla mylná, manažer správy objedná revizi VZT a náklady budou podle výsledků přeúčtovány. Úkol trvá.
6. Reklamace nákladů na topení a teplou vodu : výbor prověřil stávající smlouvu a konstatoval, že smlouva byla uzavřena v r. 1998, neodpovídá současné legislativě a ani skutečné situaci, není z ní zřejmý rozsah poskytovaných služeb a ani způsob určení ceny a proto výbor vyzve společnost Prothermic k uzavření nové smlouvy. ÉRU postoupilo žádost o prověření cen Státní energetické inspekci.
7. Kanalizace: MČ Praha 13 nařídila ústní jednání s místním šetřením k ověření odstranění závadného stavu na den 11.09.2009 v 8.hodin. Manažer správy pozve zástupce firmy Dynape, která prováděla opravu.
8. Paní Petrusová požádala o souhlas s umístěním reklamy na sloup rohu domu 2563. Výbor proti reklamě nemá námitky s tím,že její konkrétní umístění projedná s vlastníkem provozovny 2563. Stanovisko vlastníka provozovny 2563 výbor zatím neobdržel.
9. Další termín schůze je 29.09.2009.
Šárka Šturmová, DiS.
manažer správy
Zápis ze schůze výboru 08.09.2009.doc (42,5 kB)
—————
Aktuality
Zápis ze schůze výboru Společenství Hůrka I konané dne 08.09.2009
—————
Napište nám!
—————
Vítejte na našem novém webu
—————
Aktuality
Zápis ze schůze výboru Společenství Hůrka I konané dne 08.09.2009
—————
Napište nám!
—————
Vítejte na našem novém webu
—————